KADRA OŚRODKA

Wróć

Dyrektor

mgr Lidia Roman – ukończyła pedagogikę w zakresie pracy socjalnej, podyplomowo oligofrenopedagogikę, logopedię, neurologopedię i surdologopedię oraz zarządzanie instytucją oświatową w reformowanym systemie edukacji. Zdobyła certyfikat terapeuty integracji sensorycznej.

Nauczyciele – Wychowawcy

mgr Agata Ząbczyk – ukończyła pedagogikę w zakresie resocjalizacji, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu.

mgr Grzegorz Martula – ukończył historię w zakresie specjalności nauczycielskiej, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

mgr Renata Stopyra – ukończyła  pedagogikę w zakresie resocjalizacji, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu.

mgr Ewelina  Kostka – Kłos –ukończyła pedagogikę ,studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki i zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

mgr Bernadeta Zygmunt – ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą z integracją społeczną i kulturową oraz studia podyplomowe oligofrenopedagogiki oraz integrcji sensorycznej (SI)

mgr Marta Mścisz – ukończyła  pedagogikę w zakresie pedagogiki społeczno – opiekuńczej oraz studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki.

mgr Ewa Krajewska- Baran – ukończyła  pedagogikę w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu.

mgr Elżbieta Tołpa – ukończyła  pedagogikę o specjalności opieka i terapia psychopedagogiczna oraz kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki.

mgr Elżbieta Romanowska –  ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą z integracją społeczną i kulturową, oraz terapią pedagogiczną.

Pracownicy merytoryczni ukończyli szereg kursów i szkoleń:

  • Prowadzenie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych z dziećmi z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
  • Terapia dzieci z autyzmem i upośledzonych umysłowo stopniu głębokim
  • Konstruowanie indywidualnych programów dla dzieci z upośledzeniem umysłowym
  • Konstruowanie indywidualnych programów terapii zajęciowej
  • Agresja u osób z autyzmem i z głębokim upośledzeniem umysłowym
  • Terapia dzieci z autyzmem i upośledzonych umysłowo w stopniu głębokim
  • Jak pracować z rodzicami dziecka niepełnosprawnego
  • Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się
  • Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – Ii II stopień
  • Diagnoza zespołu nadpobudliwości psychoruchowej, zaburzenia opozycyjno-buntowniczego i zaburzeń zachowania
  • Psychoterapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży
  • Metoda Knilla –praca z oddechem, dotyk i komunikacja, program aktywności
  • Makaton – poziom I,II,III
  • Podstawy integracji sensorycznej i inne formy wspomagania rozwoju dziecka
  • Terapia behawioralna w pracy z dzieckiem z ADHD
  • Podstawy teoretyczne i metodyczne do pracy z dzieckiem z ADHD
  • Metoda Dobrego Startu – I i II stopień
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg. W. Sherborne – I i II poziom
  • Chusta animacyjna w pracy z każdą grupą
  • Sala doświadczania świata – kreatywne zajęcia dla uczniów z niepełnosprawnością
  • Arteterapia w praktyce – warsztaty muzykoterapeutyczne
  • Analiza rysunku dziecka
  • Terapia ręki – I i II stopień
  • Metoda Integracji Sensorycznej – wspomaganie rozwoju dziecka w placówce edukacyjnej i w domu
  • Sensoplastyka – plastyka sensoryczna
  • Stymulacja Bazalna®
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna

Pomoc nauczyciela – wychowawcy:

Katarzyna Łyko

Dorota Sadło

Monika Krajewska

Grzegorz Smędra

Monika Kołcz

Alicja Kłak

Anna Kołcz

Justyna Lizak

Agata Krupa

Maria Urban

Barbara Rydzik

Zakres ukończonych kursów i szkoleń:

  • Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I i II stopień,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Vademecum drużynowego,
  • Specjalistyczny kurs komputerowy Joomla CMS- system zarządzania treścią.

Fizjoterapeuci

mgr Joanna Lorenc – ukończyła fizjoterapię, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki, studium pedagogiczne, dyplomowany refleksolog oraz terapeuta Intergracji Sensorycznej.

mgr Arkadiusz Pastuszczak – ukończył fizjoterapię, studia magisterskie oraz min. kursy:

  • IBITA Bobath dla dorosłych
  • PNF – podstawowy, rozszerzony
  • Skoliozy – diagnostyka i terapia
  • Kinezjotaping podstawowy
  • instruktor pływania

 

Fizjoterapeuci ukończyli ponadto:

  • Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I i II stopień,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna.
  • Zaopatrzenie ortopedyczne i wyroby medyczne dla dzieci z deficytami ruchowymi,

Specjalista kynoterapii

mgr Barbara Urban – ukończyła fizjoterapię, podyplomowo kynoterapię, pedagogiczne studia kwalifikacyjne oraz kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki

Psycholog

mgr Małgorzata Malik – Sławęcka – ukończyła psychologię, studia podyplomowe wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu oraz kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki.

Logopedzi

mgr Magdalena Malita – ukończyła pedagogikę w zakresie nauczania początkowego oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę i logopedię korekcyjną.

mgr Lidia Roman – ukończyła pedagogikę w zakresie pracy socjalnej, podyplomowo oligofrenopedagogikę, logopedię, neurologopedię i surdologopedię.

Nauczyciel Terapeuta:

mgr Lucyna Ziemba – ukończyła socjologię, studia podyplomowe z zakresu pedagogiki przedszkolnej, oligofrenopedagogiki oraz edukacji, rewalidacji i terapii osób ze spektrum autyzmu. Terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Terapii Bazalnej oraz Terapii Snoezelen.

Katecheta

Ks. Jan Szczepaniak

Pielęgniarka dyplomowana

Dorota Sadło

Pracownicy obsługi

Małgorzata Kozak

Irena Rynasiewicz

Kierowca

Zbigniew Roman

Facebook

© Wszelkie prawa zastrzeżone 2017-2025   |  OREW Laszczyny  |  Realizacja: DKAmedia