Dyrektor
mgr Lidia Roman – ukończyła pedagogikę w zakresie pracy socjalnej, podyplomowo oligofrenopedagogikę, logopedię, neurologopedię i surdologopedię oraz zarządzanie instytucją oświatową w reformowanym systemie edukacji. Zdobyła certyfikat terapeuty integracji sensorycznej.
Nauczyciele – Wychowawcy
mgr Agata Ząbczyk – ukończyła pedagogikę w zakresie resocjalizacji, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu.
mgr Lucyna Ziemba – ukończyła socjologię, studia podyplomowe z zakresu pedagogiki przedszkolnej, oligofrenopedagogiki oraz edukacji, rewalidacji i terapii osób ze spektrum autyzmu. Terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Terapii Bazalnej oraz Terapii Snoezelen.
mgr Grzegorz Martula – ukończył historię w zakresie specjalności nauczycielskiej, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
mgr Renata Stopyra – ukończyła pedagogikę w zakresie resocjalizacji, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu.
mgr Ewelina Kostka – Kłos –ukończyła pedagogikę ,studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki i zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
mgr Bernadeta Zygmunt – ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą z integracją społeczną i kulturową oraz studia podyplomowe oligofrenopedagogiki oraz integrcji sensorycznej (SI)
mgr Marta Mścisz – ukończyła pedagogikę w zakresie pedagogiki społeczno – opiekuńczej oraz studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki.
mgr Ewa Krajewska- Baran – ukończyła pedagogikę w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu.
mgr Elżbieta Tołpa – ukończyła pedagogikę o specjalności opieka i terapia psychopedagogiczna oraz kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki.
mgr Elżbieta Romanowska – ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą z integracją społeczną i kulturową, oraz terapią pedagogiczną.
Pracownicy merytoryczni ukończyli szereg kursów i szkoleń:
- Prowadzenie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych z dziećmi z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
- Terapia dzieci z autyzmem i upośledzonych umysłowo stopniu głębokim
- Konstruowanie indywidualnych programów dla dzieci z upośledzeniem umysłowym
- Konstruowanie indywidualnych programów terapii zajęciowej
- Agresja u osób z autyzmem i z głębokim upośledzeniem umysłowym
- Terapia dzieci z autyzmem i upośledzonych umysłowo w stopniu głębokim
- Jak pracować z rodzicami dziecka niepełnosprawnego
- Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się
- Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – Ii II stopień
- Diagnoza zespołu nadpobudliwości psychoruchowej, zaburzenia opozycyjno-buntowniczego i zaburzeń zachowania
- Psychoterapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży
- Metoda Knilla –praca z oddechem, dotyk i komunikacja, program aktywności
- Makaton – poziom I,II,III
- Podstawy integracji sensorycznej i inne formy wspomagania rozwoju dziecka
- Terapia behawioralna w pracy z dzieckiem z ADHD
- Podstawy teoretyczne i metodyczne do pracy z dzieckiem z ADHD
- Metoda Dobrego Startu – I i II stopień
- Metoda Ruchu Rozwijającego wg. W. Sherborne – I i II poziom
- Chusta animacyjna w pracy z każdą grupą
- Sala doświadczania świata – kreatywne zajęcia dla uczniów z niepełnosprawnością
- Arteterapia w praktyce – warsztaty muzykoterapeutyczne
- Analiza rysunku dziecka
- Terapia ręki – I i II stopień
- Metoda Integracji Sensorycznej – wspomaganie rozwoju dziecka w placówce edukacyjnej i w domu
- Sensoplastyka – plastyka sensoryczna
- Stymulacja Bazalna®
- Pierwsza pomoc przedmedyczna
Pomoc nauczyciela – wychowawcy:
Katarzyna Łyko
Dorota Sadło
Monika Krajewska
Grzegorz Smędra
Monika Kołcz
Alicja Kłak
Anna Kołcz
Justyna Lizak
Agata Krupa
Zakres ukończonych kursów i szkoleń:
- Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I i II stopień,
- Pierwsza pomoc przedmedyczna,
- Vademecum drużynowego,
- Specjalistyczny kurs komputerowy Joomla CMS- system zarządzania treścią.
Fizjoterapeuci
mgr Joanna Lorenc – ukończyła fizjoterapię, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki, studium pedagogiczne, dyplomowany refleksolog oraz terapeuta Intergracji Sensorycznej.
mgr Arkadiusz Pastuszczak – ukończył fizjoterapię, studia magisterskie oraz min. kursy:
- IBITA Bobath dla dorosłych
- PNF – podstawowy, rozszerzony
- Skoliozy – diagnostyka i terapia
- Kinezjotaping podstawowy
- instruktor pływania
Fizjoterapeuci ukończyli ponadto:
- Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I i II stopień,
- Pierwsza pomoc przedmedyczna.
- Zaopatrzenie ortopedyczne i wyroby medyczne dla dzieci z deficytami ruchowymi,
Specjalista kynoterapii
mgr Barbara Urban – ukończyła fizjoterapię, podyplomowo kynoterapię, pedagogiczne studia kwalifikacyjne oraz kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki
Psycholog
mgr Małgorzata Malik – Sławęcka – ukończyła psychologię, studia podyplomowe wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu oraz kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki.
Logopedzi
mgr Magdalena Malita – ukończyła pedagogikę w zakresie nauczania początkowego oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę i logopedię korekcyjną.
mgr Lidia Roman – ukończyła pedagogikę w zakresie pracy socjalnej, podyplomowo oligofrenopedagogikę, logopedię, neurologopedię i surdologopedię.
Katecheta
Ks. Jan Szczepaniak
Pielęgniarka dyplomowana
Dorota Sadło
Pracownicy obsługi
Maria Urban
Irena Rynasiewicz
Kierowca
Zbigniew Roman