KADRA OŚRODKA

Wróć

Dyrektor

mgr Lidia Roman – ukończyła pedagogikę w zakresie pracy socjalnej, podyplomowo oligofrenopedagogikę, logopedię, neurologopedię i surdologopedię oraz zarządzanie instytucją oświatową w reformowanym systemie edukacji. Zdobyła certyfikat terapeuty integracji sensorycznej.

Nauczyciele – Wychowawcy

od lewej:

mgr Agata Ząbczyk – ukończyła pedagogikę w zakresie resocjalizacji, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu.

mgr Anna Dobrowolska – ukończyła studia pedagogiczne w zakresie pedagogiki społecznej i terapii pedagogicznej,  studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki, tyflopedagogiki oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu.

mgr Grzegorz Martula – ukończył historię w zakresie specjalności nauczycielskiej, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

mgr Renata Stopyra – ukończyła  pedagogikę w zakresie resocjalizacji, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu.

mgr Ewelina  Kostka – Kłos –ukończyła pedagogikę ,studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki i zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

mgr Bernadeta Zygmunt – ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą z integracją społeczną i kulturową oraz studia podyplomowe oligofrenopedagogiki oraz integrcji sensorycznej (SI)

mgr Marta Mścisz – ukończyła  pedagogikę w zakresie pedagogiki społeczno – opiekuńczej oraz studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki.

mgr Ewa Krajewska- Baran – ukończyła  pedagogikę w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu.

mgr Elżbieta Tołpa – ukończyła  pedagogikę o specjalności opieka i terapia psychopedagogiczna oraz kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki.

Pracownicy merytoryczni ukończyli szereg kursów i szkoleń:

  • Prowadzenie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych z dziećmi z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
  • Terapia dzieci z autyzmem i upośledzonych umysłowo stopniu głębokim
  • Konstruowanie indywidualnych programów dla dzieci z upośledzeniem umysłowym
  • Konstruowanie indywidualnych programów terapii zajęciowej
  • Agresja u osób z autyzmem i z głębokim upośledzeniem umysłowym
  • Terapia dzieci z autyzmem i upośledzonych umysłowo w stopniu głębokim
  • Jak pracować z rodzicami dziecka niepełnosprawnego
  • Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się
  • Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – Ii II stopień
  • Diagnoza zespołu nadpobudliwości psychoruchowej, zaburzenia opozycyjno-buntowniczego i zaburzeń zachowania
  • Psychoterapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży
  • Metoda Knilla –praca z oddechem, dotyk i komunikacja, program aktywności
  • Makaton – poziom I,II,III
  • Podstawy integracji sensorycznej i inne formy wspomagania rozwoju dziecka
  • Terapia behawioralna w pracy z dzieckiem z ADHD
  • Podstawy teoretyczne i metodyczne do pracy z dzieckiem z ADHD
  • Metoda Dobrego Startu – I i II stopień
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg. W. Sherborne – I i II poziom
  • Chusta animacyjna w pracy z każdą grupą
  • Sala doświadczania świata – kreatywne zajęcia dla uczniów z niepełnosprawnością
  • Arteterapia w praktyce – warsztaty muzykoterapeutyczne
  • Analiza rysunku dziecka
  • Terapia ręki – I i II stopień
  • Metoda Integracji Sensorycznej – wspomaganie rozwoju dziecka w placówce edukacyjnej i w domu
  • Sensoplastyka
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna

Pomoc nauczyciela – wychowawcy:

Zbigniew Roman

Dorota Sadło

Monika Krajewska

Grzegorz Smędra

Monika Kołcz

Alicja Kłak

Aneta Kostka

Anna Kołcz

Justyna Lizak

Agata Krupa

Zakres ukończonych kursów i szkoleń:

  • Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I i II stopień,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Vademecum drużynowego,
  • Specjalistyczny kurs komputerowy Joomla CMS- system zarządzania treścią.

Fizjoterapeuci

mgr Joanna Lorenc – ukończyła fizjoterapię, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki, studium pedagogiczne, dyplomowany refleksolog oraz terapeuta Intergracji Sensorycznej.

mgr Katarzyna Flis – certyfikowany terapeuta NDT Bobath, ukończyła fizjoterapię, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki oraz studium pedagogiczne oraz kursy:

  • Ocena neurorozwoju i planowanie terapii dzieci cierpiących na MPD i inne zaburzenia neurorozwojowe,
  • Skoliozy- diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne,
  • Kinezjotaping podstawowy
  • Diagonostyka i terapia narządu ruchu,
  • Kinezjotaping
  • Integracji Odruchów dynamicznych i posturalnych wg dr Masgutowej
  • Instruktor Nordic Walking

Fizjoterapeuci ukończyli ponadto:

  • Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I i II stopień,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna.
  • Zaopatrzenie ortopedyczne i wyroby medyczne dla dzieci z deficytami ruchowymi,

Specjalista kynoterapii

mgr Barbara Urban – ukończyła fizjoterapię, podyplomowo kynoterapię, pedagogiczne studia kwalifikacyjne oraz kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki

Technicy fizjoterapii

Małgorzata Kozak– technik fizjoterapii, ukończyła szkolenia:
• Masaż relaksacyjny kamieniami wulkanicznymi,
• Masaż bańką chińską
• Konstruowanie indywidualnych programów dla dzieci z upośledzeniem umysłowym,
• Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I i II stopień,
• Pierwsza pomoc przedmedyczna

Leszek Tryniecki – asystent osoby niepełnosprawnej,technik elektroradiolog, ukończył kurs masażu klasycznego i kurs masażu leczniczego I i II stopnia oraz szkolenia:
• Konstruowanie indywidualnych programów dla dzieci z upośledzeniem umysłowym,
• Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I i II stopień,
• Pierwsza pomoc przedmedyczna,

Psycholog

mgr Małgorzata Malik – Sławęcka – ukończyła psychologię, studia podyplomowe wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu oraz kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki.

Logopedzi

mgr Justyna Majkut – ukończyła filologię polską o specjalności  logopedycznej, pedagogikę w zakresie pedagogiki opiekuńczej i resocjalizacyjnej, podyplomowo neurologopedię i surdologopedię oraz kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki.

mgr Magdalena Malita – ukończyła pedagogikę w zakresie nauczania początkowego oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę i logopedię korekcyjną.

mgr Lidia Roman – ukończyła pedagogikę w zakresie pracy socjalnej, podyplomowo oligofrenopedagogikę, logopedię, neurologopedię i surdologopedię.

Katecheta

Ks. Jan Szczepaniak

 

Pielęgniarka dyplomowana

Dorota Sadło

Pracownicy obsługi

od lewej:

Maria Urban

Irena Rynasiewicz

Katarzyna Łyko

Kierowca

 

Jacek Kołcz

Facebook

© Wszelkie prawa zastrzeżone 2017-2019   |  OREW Laszczyny  |  Realizacja: DKAmedia